Jul jul..

Jag vill lära mig att dricka glögg!
Det luktar så himlans gott.. Hur kan det då smaka så päckligt?

Blir inget lussetåg för Issen i år...
Klockan sju på morgonen ska de ha det på dagis.
Jag jobbar. Inez sover.. Orka väcka barnen för 20minuters falsksång?!
Nehj. så det får va i år...

Nu är det jobb idag. Å imon. I morgon är det kvällsjobb. . .
Torsdag ska Inez på BVC för mät, väg och BOEL-test...
Blicken Orienterar Efter Ljud
Är det det mitt namn betyder?

SNART ÄR DET JULAFTON!
Och min mamma ska vara ledig.
Så det blir riktigt jul!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det som e så gott! Men du ska se att det kommer när du blir vuxen å gammal som jag;-)





Hahah, jaa klart det är det ditt namn betyder, har inte Berit förklarat det? Jag tänker på dej varje gång nån skriver eller pratar om det där haha:-)



Jag vill med göra det testet men vi har inte blivit kallade... Osse e juh 8 mån på julafton så då blir det nog inte aktuellt iaf;-)



Nu blir det toa sen sängen!



Bajs!

(Å du får tolka det hur du vill...)

2008-12-03 @ 22:13:41
URL: http://idaliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0